KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

tisdag, augusti 10, 2010

Tuseninläggsjubileum

är det i bloggen. Detta är alltså inlägg nummer 1000 sedan jag startade denna blogg i början av september 2007. Det är förstås inte riktigt hela sanningen. Jag har egentligen skrivit fler än tusen inlägg men några (dåliga) har jag raderat under resans gång. Antalet sparade inlägg i bloggen idag är i alla fall tusen jämnt.

Min tracker som jag startade den 30 december 2007 visar att bloggen hittills haft 45547 unika besökare (73427 inklusive reloads.) Besöksfrekvensen i dag ligger på drygt hundra unika besökare per dygn.

Besöksfrekvensen visar stadigt ökande tendens och då är det ju roligt att skriva. Tack för att ni läser!

2 kommentarer:

Pettas sa...

Grattis, grattis, läser med nöje!

Anonym sa...

Samma här... Keep gooig.

Mässkalle