KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

tisdag, oktober 05, 2010

Han Han

skriver alltså världens mest lästa blogg och kommentarer under förra inlägget tyder på att flera läsare inte förstår Hans kinesiska. Nå, när man använder webbläsaren Google Chrome står man aldrig oförstående. Ett klick och webbsidan är översatt till klar och redig svenska innan man hunnit säga Explorer.

Ber härmed att få stå till tjänst med Han Hans senaste blogginlägg på korrekt svenska.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Häftigt!! Har aldrig provat, det är så många som gör sig roliga över alla tokiga översättningar :-) Jag ska inte ge mig på kinesiska eller nåt liknande språk, men jag läser en norsk blogg, lär mig nåt nytt varje dag! :-)

Livsnjutaren sa...

Ja hej och hå,är det så vi ska börja skriva ,haha. Jag använder mig av google translate både när jag läser utländska bloggar och när jag skriver kommentarer där. Innan idag skickade jag en kommentar på Holländska,hehe grymt bra på språk har jag blivit över en natt;)