KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

onsdag, juli 06, 2011

Våra svanar

blev barnlösa i år. Här är en rolig bild av svanparet, hägern som breder ut sina vida vingar och skrakmor (tror jag) med sina ungar. Bilden är en dryg vecka gammal redan.


Och så har Pettas Karin varit på utflykt i Ålands bästa by och tagit en bild av ett flytetyg som jag måste visa. Hon är en framstående fotograf, den goda Karin.


2 kommentarer:

Pettas sa...

Jag tackar allra ödmjukast för de snälla orden! För övrigt kan jag nog hålla med om att ni bor i en av de allra vackraste byarna på Åland.

Anonym sa...

Nu var vi där igen.... själv anser jag att Önningeby "kulturens vagga" är Ålands vackraste by emn det e nog klart att man tycker nog bäst om sin egen by.

Eriksson

P.s Det verkar som Frivakt hamnat i stiltje nu