KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

söndag, september 11, 2011

Intressanta nyheter från Sund

Bosse Taipale Sund Ålandpublicerar Bosse Taipale regelbundet. Han skriver:

Kapten Haddock, som den farandes fant ni är så kan jag upplysa eder om att det går att ta del av nyheter hemifrån via sidan https://sites.google.com/site/bossetaipale/ sund/nyheter-2011#analys. Länken här leder till bokmärket om Google Analytics och sidan Shtandarts besökare.

sunds kommun-1

Hur var det med Shtandart då? Jo, tänk hur det kan bli. Bosse igen:

Sidan med foton av Shtandart i Västerhamn sågs redan samma kväll jag publicerade den av tre besökare – en från vardera av dom två åländska städer, Sund och Kumlinge, som Google Analytics känner till –som hittade den via länken i en kommentar jag gjorde på Kapten Haddocks (B)loggbok.
Kapten H. gjorde
ett blogginlägg om mina foton och Shtandarts press-center i Sanct Petersburg läste något av Kapten H:s båda blogginlägg och tittade in på min sida och skickade adressen vidare till fyra andra sanct petersburgare, en berlinare, en yekaterinburgare, en moskovit och en palo altoare.

Det är roligt att vara bloggare, även om ingen kommenterar. Heder åt dom fem-sju personer som regelbundet hör av sig med feedback.

Kan också meddela att Shtandart Press Center har fått de bilder jag tog av skeppet utanför Furusund. Kanske bilderna dyker upp på Shtandarts webbsida >>

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

:-) Håller med!

Fiskarn sa...

Folk är för lata för att kommentera, jag också, men jag läser dina skriverier alla dagar. Mycket intressant och bra.

Pettas sa...

Trevliga hälsningar du fick!
Kul!