KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

tisdag, december 13, 2011

Gröna monster

Publicerat den 14 dec.
Jaså, ni klarade inte av att gissa vad filmen föreställer? Det är en lavalampa filmad på tjugo centimeters avstånd. Nämnda lampa står på byrån i vardagsrummet hos Max Kagg's ömma moder. Max bjöd på åttaårskalas igår, därav besöket där, mämligen.


Publicerat den 13 dec.
Lastade huskorset i Fia och for på kryssning genom några av Mariehamns gråtrista gator ikväll. Luciatåget drog genom staden efter gammalt recept och på styrbordssidan fick jag se något konstigt. Kvickt knäppte jag på iPhonens filmkamera. Vad är det?


2 kommentarer:

Pettas sa...

Berätta, berätta! Hur mycket jag än tänker hela huvudet runt (säger inte mycket i och för sig) så kan jag inte gissa mig till vad det är.
Hälsa huskorset!:)

Anonym sa...

En vild gissning: Ett förstorat bildspel från en lavalampa. Pe