KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

måndag, augusti 06, 2012

Testinlägg med BlogPress

Det här inlägget ska ni inte bry er om någe vidare. Låt det passera längs plimsollmärket och försvinna akterut i cyberoceanens strömvirvlar.

Det är alltså ett iphone/blogpress/picasa-test jag gör för att utröna hur inställningarna på min blogpress-app fungerar. Inlägget är gjort på iPhone, laddat upp i bloggen och redigerat med iPad. Det ni!

Frid i arkipelagen!



7 kommentarer:

Anonym sa...

Du e sååå duktig du mä sånt där elektroniskt så jag bli alldeles konfys....

Mässkalle

Kapten Haddock sa...

Jamen, jag har ju inte gjort nåt. Det är killarna på Apple, Nokia, Samsung och... you name it, som har gjort jobbet. Jag bara använder grejerna dom har gett mej 😁

Anonym sa...

Jag har nyss lärt mig att ringa på min men har ännu inte fått iväg några bilder!!!! Puhhhhhhhhh

Mässkalle

Britt sa...

Jag laddade också ner BlogPress häromdagen. Jag hade Blogbooster förut men den la av. Den här verkar faktiskt funka bättre. Det blir snyggare layout också. Och man kan lägga upp filmer, som åtminstone jag inte tycke att det gick med Blogbooster!

Kapten Haddock sa...

Alldeles riktigt, den här verkar bra. Filmer gick inte med blogbooster, nej. Den här kostade ju lite. Om man betalar får man bättre grejer.

Anonym sa...

"Grabbarna" på Nokia har inte gjort ngt speciellt på länge... Köpte en medelbillig Nokia till henne, hon ville ha en Nokia...Kändes som att bli tillbakakastad 100 år då jag fick händerna på den...

Kapten Haddock sa...

Nokia Lumia 900 lär vara en riktigt bra telefon, till och med bättre än Samsung Galaxy och iPhone 4S, säger somliga. Men den säljer inte bra. Det knepiga är att operativsystemet, Windows Phone, kanske får svårt att springa ikapp försprånget som Android och IOS har.