KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

söndag, oktober 21, 2012

Det är alldeles vindstilla




på las Canteras idag. Ändå ser det ut så här på strandens södra del som inte skyddas av revet La Barra. Atlanten är aldrig stilla. Huset till vänster i bild, det som påminner om en arabisk moské, är operahuset Auditorio Alfredo Kraus. Det ska jag berätta mer om en annan gång.



- BlogPress/iPad post by Capt. Haddock

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det ser alldeles, alldeles...underbart ut. :)

Nästa år i december skall jag åka söderut för första gången i hela mitt liv. Jag kommer då att vara färdigutbildad sjuksköterska och detta vill jag fira (och återfå någon form av mänsklig kontakt med omvärlden efter allt pluggande :))genom en härlig resa tillsammans med familjen!
Gran Canaria är ett av de starkaste kanditatnamnen på grund av alla goda egenskaper hon besitter för en förstagångsresenär- ser fram emot alla fakta och bilder som kommer att publiceras här på Bloggen! :)

Kapten Haddock sa...

Kul, Johanna, att du hänger med oss i Las Palmas. Vi blir här till andra november så det hinner komma en hel del bilder och information ännu. Gran Canaria är OK i december. Vi var här senast i januari och det var varmt och skönt då med. Lycka till med studierna.