KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

fredag, februari 01, 2013

Det är trevligt

när man hittar såna här blogginlägg på nätet. Nedanfinnandes ord hittade jag i bloggen BP till havs.

Och boken BP talar om kan du alltså köpa här överst till höger. Om du inte gillar att läsa e-böcker i dator eller på läsplatta får du tåla dig några veckor. Boken kommer by-and-by ut "på riktigt" också.

Ganska många har redan köpt e-boken. Två har lämnat omdömen på facebook. Positiva. Och vad dom som köpt, läst och inte sagt någonting tycker vet jag ju inte ett skvatt om.

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan jag har köpt boken och skall nu läsa i helgen så omdömen kommer...

Eriksson

Kapten Haddock sa...

Tack för det, Eriksson. Jag önskar dig trevliga stunder med boken.

Paul sa...

Jag ser fram mot pappersvarianten med stor spänning!