KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

lördag, oktober 31, 2015

Nej, det här är inte Hotel Reina Isabel i Las Palmas

där man egentligen borde vara, utan sjukhuset i Mariehamn där jag för närvarande befinner mig underkastad detektivarbete. En oförklarlig feber drabbade mitt skrov för ett par veckor sedan. Nu utreds vad det kan bero på. Själv misstänker jag två jävla fästingar som bet sig fast under kalsongerna i somras. Piller, intravaenös antibiotika, provtagning och rullatorpromenader i korridorerna med ömsom styrbors- och babords slagsida är det som gäller. Roomservice är excellent och personalen är outstanding. Tänk vad bra man kan ha det! Trevlig allhegonahelg!

 

3 kommentarer:

Pettas sa...

Krya på dig! Hoppas de hittar eländeseländets orsak så de kan göra positiv verkan på din kropp!

Kapten Haddock sa...

Tack, jag ska nog snart stå i snockarbos igen.

Georg I Hindersson sa...

Hälsning från Georg i Täby med hopp om goa vindar även i framtiden!
Höll på att säga "krya på dig" - men med den servicen mm du pratar om, så är det kanske ingen större panik med det?