KOMMENTERA! Det går bra att kommentera direkt under inläggen. Lättast är dock att kommentera på facebook. sök "Kapten Haddock" på facebook

tisdag, februari 16, 2016

Måns, massören

Jag har lärt Måns att han inte får sätta klorna i låren på folk när han knåd-trampar. I flera månader har vi hållit på och övat. Varje gång han har kört klorna i mina lår har jag tagit hans tassar i handen, ruskat tassen och sagt med sträng röst att han inte får ha klorna ute när han trampar. Och siddu, idag har han knådat mina lår och mage två gånger utan att den minsta lilla klo har sargat mitt skinn.
En intelligent liten gentleman är han, Måns fast han har stora vassa klor.

1 kommentar:

Pettas sa...

Tålamod, tålamod. Det är tydligen det som krävs.
Jag är mormor åt Augusta och jag blir perforerad varje gång
jag besöker henne. Nu ska jag träna henne....och försöka låta bli att lägga en tidning emellan oss varje gång vi träffas.